Pages

Minggu, 05 Juni 2011

Saengil Chukkae Hyun Joong oppa :)

5 Juni 2010
20.00 pm


Now, it's 10 pm in Indonesia,, and it means it's already 12 pm in Korea. Ne, Oppa?
So... Tadaaaa~~!! Since it's ur birthday and U've been 26 years old now, so let me sing a happy birthday song for you :)

Saengil Chukka Hamnida
Saengil Chukka Hamnida
Saranghaneun Uri Leader
Saengil Chukka Hamnida

Happy birthday Our Lovely Leader, Kim Hyun Joong Oppa. U already know that I love You and I always, rite? For me Oppa is the best leader I ever known. First leader in whole Korean. Oppa jjang ^^b

And ykow what, Oppa? I'm very very very grateful that I know you and I'm proud to be Triple S cuz I know that Oppa and Oppadeul love us wholeheartedly. So Oppa, Let me love you as much as you love Triple S, ne?

Once again,,, happy birthday Oppa :') make sure you eat well. hehehehh.

~~Love You~~~

==================================================================

tepat jam sepuluh ini leader ulang tahun :')
Umurnya sudah 26 tahun sekarang. tapi dia tetap Leader kebangganku. leader yang tanpa dia, ss501 nggak akan bisa jadi ss501. leader yang kharismatik. Leader yang emang bener-bener leader.

Sebage TS, aku cinta dia, itu bener!
Aku sayang dia, itu juga bener.
Aku selalu kepingin dia bahagia, itu bener.

Karena dia leader nya ss501. Dan aku cinta sama ss501.

Semoga setelah ini Leader makin menanjak karirnya, dan diberi kebahagiaan.
Aku emang gak bisa ketemu leader, tapi aku berdo'a dari Indonesia.

Hhh... cinta sama ss501 ini bisa sebegini membahagiakan. Aku janji aku bakal jadi TS yang baik seperti apa yang diinginkan Oppadeul. Aku percaya ss501 akan tetap solid,, selamanya!!
:')

Aku cinta ss501.. dan akan cinta selalu~!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Aku dengan cuap-cuapku...
Kalian,, dengan cuap-cuap kalian :D

SS501 as my boyfriend.... "SAENGI" !!!!

Farah "Ae Ri"'s Result: Heo Young Saeng
on quiz: SS501 As Boyfriends
Your ideal boyfriend is Shy Prince Heo Young Saeng! He's the shy, quiet type, but smoldering underneath is a romantic guy who will sweep you off your feet.
Quiz SchoolTake this quiz & get your result